Jaroslav Jonáš

Jsem člověk, který se celý život snaží vědět všechno o něčem a něco o všem.
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1493x

Jaroslav Jonáš

Hodní hoši z Tanvaldu

Novoroční události v Tanvaldu otvírají mnoho otázek. Mně mimo jiné vrtá hlavou ta, kterou kladu v následujícím epigramu. A jenom doufám, že se nedočkáme odpovědi praktickým skutkem.

13.1.2012 v 13:25 | Karma: 24,01 | Přečteno: 1718x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Jonáš

Dvojí prožitek politiky

Tenhle epigram je poněkud staršího data. Platný je ale dodnes a mám strach, že bude platný věčně. Omlouvám se proto těm několika lidem, kteří ho znají, a posílám ho touto cestou do světa.

13.1.2012 v 9:08 | Karma: 8,37 | Přečteno: 621x | Diskuse| Ostatní

Jaroslav Jonáš

Loupežníci z ŘSD

Napsal jsem epigram k dnešnímu dnu (ani ne tak ke dnu, jako ke dni), a ten se mi nechce uložit, protože je prý příliš krátký perex. Tak ho tímto způsobem prodlužuji a jenom doufám, že nebude naopak příliš dlouhý. To by mě fakt nas...štvalo.

5.1.2012 v 13:15 | Karma: 18,58 | Přečteno: 1210x | Diskuse| Společnost